torsdag 8 mars 2007

Lördag hela veckan

Känns som det har varit lördag idag. Kan ju vara för att jag inte varit i skolan. Sov länge och läste DN länge sen skissade jag lite koncept. Det svåra är att få nått snyggt "skal". Kommer på hur knappar och displayer ska se ut men just höljet blir alltid bara fult. Får nog försöka börja med det och så göra knapparna efteråt...

Nå for till J och och skulle fördelsedagsfika men då jag kom var allt fika slut;) Sen träffades vi med projektgruppen och la upp det fortsatta arbetet. Kommer nog bli bra. I hope. Nu ska jag slänga ihop min del till redovisningen imorrn. DET lär ju bli spännande däremot. Har en känsla av att vi kommer bli toksågade av Mats. Men det får bli som det blir.

Måste packa och trixa innan imorrn också för då bär det ju av!! Weee!! Skåne here I come... Hade lust att hitta på nått kul den här helgen, åka iväg nånstans eller så. Men efter senaste veckornas totala depp känner jag mig nöjd om jag ens får träffa honom. Hoppas jag är gladare i hjärtat också. Det är påfrestande att vara ledsne, man blir så trött. Men jag tror nog det kommer ordna sig. Det brukar det. Älskling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar