fredag 23 mars 2007

Nu blir det bara ljusare

Idag på fm var det Alias kursen och sen satt jag och nörden och kompletterade akustiklabben. Hoppas han blir nöjd nu. Ids inte tjafsa nå mer om det där. Lunchade och så deckade jag i bibblo och drömde förvirrat som vanligt. Bokade tågbiljetter och sånt men dom billiga jag hade spanat in var såklart slut:/ Men det blev inte såå mycket dyrare i alla fall. Vid två droppade det in projektfolk och jag ringde och gjorde en intervju och så satt vi och jobbade med persentationen.

Då jag gick hem var det fortfarande alldeles ljust och sol så jag var tvungen att köpa påskmust. Vi vet ju alla att då man dricker must och det är ljust, DÅ är det vår:) Köpte en sankt paula också och kastade orchide-blasten. Ska dela den sen då jag sätter om blommorna. Vårigt värre:)

Har lokaliserat min cykel också. Den ligger med vågigt däck bakom huset. Ska ge den lite kärlek imorgon och se om den bli gladare. Måste köpa nya jeans imorrn också, mina har börjat gå sönder. Och nya skor. Och den där grejen till bilen måste jag fixa. Fast det kan vänta, behöver inte bilen på ett tag nu. Men innan påsk måste det fixas. Tänk vad lite CSN-pengar livar upp fantasin...

2 kommentarer:

  1. själv dricker jag must året runt, så fort jag får tillfälle. dock julmust nu, har inte kommit ikapp än, hehe

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj vad du fuskar;) Must är kraftigt säsongsbundet. Första advent, då sprättas första julmusten. Skärtorsdag hinkas det påskmust. Det betyder att jag fuskade i år:P

    SvaraRadera