torsdag 28 juni 2012

Ett paket kommer lastat med...

...garn! Finns det några andra paket?

Det här är det jag ska skickade till min byteskompis i Fabriksgatans byte:


1. Malabrigo worsted, 100% ull. Kommer från  Stilwell.
2. Isager Alpaca 2, 50% ull 50% alpaca. Kommer från  Celes.
3. Malabrigo sock, 100% ull. Kommer från  30 diamonds.
4. Rowan wool cotton, 50% ull 50 % bomull. Kommer från  Babystofflor av denna modell, verkar inte ha någon bild på just de som gjordes i detta garn.
5. Drops karisma, 100% ull. Kommer från  VW mössa och Scoutmössa.
6. Rowan wool cotton, 50% ull 50 % bomull. Kommer från Berså vantar.
7. Rowan 4 ply soft, 100% ull. Kommer från Babytofflor och Stella pixie hat.

Märks det vilka som är mina favoritmärken?;)
Hoppas min byteskompis Emma har glädje av detta!

1 kommentar:

  1. Jag läste ditt inlägg i går om det här bytet. Det verkar vara ett spännande upplägg. Kommer definitivt att följa era skapelser.
    Sarah

    SvaraRadera