tisdag 26 juni 2012

Byte med Fabriksgatan

Jag är med i ett byta på Fabriksgatan som min fina vän Anna håller i. Redan innan midsommar fick jag mitt paket från Maria men jag har inte hunnit blogga om det.



Tack Maria för ett väl tilltaget och väldigt spännande paket. Det var med många roliga material som jag aldrig testat förut som mjölk, soya och bambu. Dessutom ett garn som var platt som tagliatelle:) På sin blogg berättar hon vart allt garn kom ifrån och så hade hon gjort en smart lapp med en garnända från varje garn så man kan se snabbt vilken kvalitet det var på respektive garn, smart! Kommer nog sno den iden till mitt paket;) 

Jag har inte bestämt än vad jag ska göra för nått av det men det kommer komma upp här när det blir dags!
Igår kväll nystade och fixade ett eget paket som jag ska försöka få iväg idag. Kommer skriva ett eget inlägg om det och försöka komma ihåg vad jag eg stickade av dom där gamla garnen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar