onsdag 17 mars 2010

Magic loop

Har påbörjat Heart mitten nr 2 och försöker mig på magic loop. Pemma tipsade om att använda två rundstickor ist men jag har inte två som är 4 mm. Det går väl ganska bra, har bara stickat några varv än och det ser ok ut. Känns betydligt säkrare än strupstickor ur peta-ut-ögonen-synpunkt;)

Imorgon ska jag träffa en tjej jag pluggade med i Luleå som flyttat ner till Malmö:) Vi läste bara en kurs tillsammans och gjorde ett projekt arbete men jag minns att jag gillade henne mycket och att vi kom bra överens. Det ska bli kul att träffa en exilnorrbottning igen:)

Nä om man skulle ta och göra rätt för lönen...

3 kommentarer:

  1. Jag vill också kunna Magic loop, men jag har inte tålamod att läsa mig till hur jag ska göra... :)

    SvaraRadera
  2. TruckerElin: Det är inte alls så avancerat, i alla fall inte om man bara gör en grej;) Youtub rules!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med tvåan!

    Du har något att hämta på min blogg =)

    SvaraRadera