torsdag 24 september 2009

Le bitch

Jag har aldrig varit med om maken till PMS. Igår bara grät och grät jag då jag kom hem. Var iofs trött som ett as men ändå. Dagen kickade igång med ett problem som jag inte fick till igår på en av maskinerna och som jag inte fick till förrän idag precis innan jag gick hem. Har varit bitch deluxe idag och varvat mellan att vara gråtfärdig eller asförbannad. Jag ska nog inte mecka för mycket, jag hatar maskiner. Nå har just avslutat sista kartan på min p-piller och ska börja med en ny sort till veckan, förhoppningsvis slipper jag få ett mentalt sammanbrott en gång i månaden i fortsättningen. Uff.
Lyckades smita hem kring kl 6 idag i alla fall och har möblerat om i argen;)Det blev rätt så bra! Ska lägga upp bilder på bilddagboken. Ett hörn ser lite kalt ut men det ska upp mer tavlor nu då jag fått det som jag vill!


Sätter in en favorit i repris också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar