onsdag 19 december 2007

Vård av sjuk sambo

Måndag gör jag ingenting ingenting ingenting, tisdag ser jag mig omkring mig omkring mig omkring...

Min vecka i ett nötskal;) Nå igår och idag har M varit hemma och varit sjuk så jag har inte fått så mycket gjort. Var på Nova en sväng och köpte nån kompletterande julklapp och så. Gjorde fläskfilegryta som blev lite sådär. Eva-Britt, hur gör duu??

Har i alla fall börjat med den andra vanten. Man skulle kunna säga att jag tagit julledigt för nu kommer jag inte hinna nått mer innan jag åker och i Falun kommer jag inte få nått gjort. Är inte min avsikt heller.

Imorrn ska jag handla inför helgen och försöka komma på hur vi ska få in 20 pers här inne. Får vi bara tag på nån mer stol så ska det nog lösa sig...typ. Så måste vi städa...och jag ska koka kola och ta med till Falun.

1 kommentar:

  1. Åh, du är så huslig av dig, jag vill också!

    Har du något bra kolarecept att dela med dig av?
    Så jag kan testa bränna lite kastruller i helgen menar jag ;-)

    SvaraRadera