torsdag 13 december 2007

500

Igår var vi och såg på 500 (www.femhundra.nu). Det var riktigt kul! En fin kväll allt som allt var det... Fick däremot inte så mycket gjort.

Nå idag ska jag ner till Saluhallen och se om Erik kan hjälpa mig med vilken "Boning knife" jag ska välja. Ska köpa Alun också så jag kan göra trolldeg och kan börja komma på smarta ideer. Alltså, hur nytänkande kan man vara i den här genern? Det är svååårt... Shit shit shit...

Igår morse drömde jag att jag och M gjort slut helt plötsligt och jag höll på att packa ihop mina saker och skulle flytta till Vidsel (!?!). Var helt förkrossad i drömmen och hade tokångest för att lämna honom. Sen ringde mormor och väckte mig och jag var helt förvirrad då hon frågade hur jag hade det. Svarade som det var på riktigt i alla fall;) Nu i natt har jag drömt nått om Emelie och hennes familj. Vi var och shoppade tror jag...så nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar