fredag 19 oktober 2007

Sticka

Åh vad den här dagen blev som jag hade tänkt mig då. Ringde restaurangen i morse men då var han köksmästaren som lovat mig att få komma inte där utan skulle komma 11. Jag for dit och tänkte att jag kanske kunde traska in i alla fall men då var det låst så då sket jag i det. Ska ringa han i em och höra om jag kan komma dit till veckan. For på bibblo och beställde en bok och lunchade med M ist. Uff...hur ska det här gååå??

Köpte garn och fick ett mönster på vantar så vi får se om det blir några här framöver. Man måste använda strumpstickor och jag har aldrig stickat runt förut så det ska jag bli spännande. Hon i affären sa att dom kanske skulle börja med stickcafe och sånt här i höst. Ska jag gå på i sånna fall, kan ju riskera att träffa folk. Eller tanter kanske det är i första hand. Men jag är inte kräsen:P

Ska ge mig i kast med stickorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar