tisdag 23 oktober 2007

Gruffa sig

Igår var oproduktivt utöver det vanliga så jag skiter i den dagen.

Idag var jag på Carlssons trädgård och kollade när dom använde sina knivar. Fick lite fångat på film, lite kött lite fisk och lite rotfrukter. Får vi se vad det ger. Måste ringa grand imorrn. Han på Godset dit jag hade tänkt ringa hade slutet så den lilla snutt jag fick filmat där får räcka för honom. Hämtade min bok på bibblo om handens greppfunktion. Den såg ålderdomlig ut men vi får väl se om det ger nått. Sen lunchade jag med M och for hem och tinade upp lite och skrev lite.

Ikväll har det stickats. Att sticka med 5 stickor var inte så svårt trots allt. Men lite farligt om man är närsynt som jag. Nå inga utstuckna ögon än i alla fall.

Nu ska jag sova riktigt gott och gruffa hos M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar