måndag 20 augusti 2007

SLutspurt

Jaha nu är det slutspurt i Luleå kvar alltså.
Helgen i Lund var bra, Lördag var vi på nån slags 30-årsfest och röjde. Det var skoj och bra musik:)
Igår var det sängläge mest hela dan, en sväng ut till Erik och Maja och så en massa fläskfile på kvällen. Jag är glad att jag snart är där utan returbiljett...älsklingen min..

Idag har ju då varit resedag, utan större missöden. Har sovit med väldigt öppen mun hela dan däremot vilket är mindre charmigt kanske, men va fan... Handlade och gjorde käk då jag kom hem och tok deckade sen ett tag. Överväger att okynnesäta lite till nu... fiskpinnar mättar inte så bra...

Imorron (eller ikväll) drar det seriösa pluggandet igång dårå. Måste masa mig till skolan...måste verkligen stiga upp lite i tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar