lördag 25 augusti 2007

Kräftan

Alltså...omtentan ja. Jag tror Sergei är ond. Alla lärare jag någon sin haft som heter Sergei är onda. Så även den här examinatorn. Sehr gay liksom...Om G är 9 p så kanske jag har en suck, är det 12 p är jag körd. Så jävla segt att man måste vänta ett helt år innan man får skriva den igen. Uff...

La ut en annons på min byrå, cd-hylla, skohylla och sånt på blocket igår natt och nu är två grejer redan sålda:) Tror jag reade bort dom för billigt.. Här kan ni kolla om ni vill ha nått;)

http://www.blocket.se/vi/13146529.htm?ca=1_9_s

Nå nu har det korkats upp här och gästerna är på intåg. Bara att bryta ihop, supa sig full och gå vidare;) Synd att I inte kunde komma..och synd att M kunde komma, men men. Han kanske går att skaka av sig..

Skål vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar