torsdag 6 september 2007

Virrigt värre

Har varit en sväng till Vidsel och lämnat skräp och fått med mig fina saker ist:) Fick en trasmatta som tydligen var min för att den legat i mitt rum då jag bodde hemma. Sen var jag och mamma i Ä-byn och då fick jag en snygg plastmatta som kommer passa sååå bra i köket. Fick även mammas taggiga kavel så nu kan det bakas mjukkaka i Skåne:) Hade bilvård med pappa också och det slutade som vanligt med full tank. Det är ett mycket bra serviceställe det där...

Håller på att bli förkyld och har så där konstigt i halsen och är allmänt seg. Tänk så passande. Lyckades tvätta min mörka tvätt i 60 ist 40 grader nu ikväll. Jag hoppas verkligen att alla mina jeans inte krympt ihop för då får jag gå med rumpan bar... Jag vet ju nån som inte skulle klaga men jag tänker på alla andra som ofrivilligt får se skåda min vita lekamen:P

Måste börja få nån struktur på det här flyttkaoset...en lätt till måttlig stress ligger över livet just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar