tisdag 27 april 2010

Avmaskning pågår

Det märks att det är vår, både på min blogg och andras, inläggen glesnar då ljuset ökar:)
Ikväll ska sjalen maskas av :) Kombinationen fotbad, ljudbok och stickning är oslagbar...Kommer inte att hinna blocka innan hemfärd till Vidsel däremot så bildbevisen dröjer.

Har köpt detta mönster ikväll. Ha en massa tweed som jag fick i ett Hemlis paket som jag inte gjort nått av, det kanske skulle passa:) Tycker tröjan är superfin i alla fall, sen om jag ror i land det är en annan sak.


Hur har det gått med min kofta tex? Den ligger här och skriker "Gör slut på mitt lidande!!" Funderar på att repa upp och börja från början med den, misstänker att jag inte gjort rätt vid kragen och ärmarna. Sen tror jag att jag kan få det snyggare nu;)

Nä nu ska jag maska av och lyssna på "Fågeln som vrider upp världen". Inte alls lika bra som "Kafka på stranden" men nu är jag ju snart klar med den och måste veta hur det går!!

2 kommentarer:

  1. Emms: Begravning för morfar, håller tummarna att askmolnet inte ställer till det!

    SvaraRadera